/ Ofte stilte spørsmål og svar

Prøv å løs det på egenhånd.

/ Ofte stilte spørsmål

Hva kan vi gjøre for deg?

Hva er de vanligste feilene man finner med et feilsøk

Brukerfeil er det som oftest dukker opp. Noen har trykket på fjernkontrollen eller satt opp noe feil i app-styringen. Dette lar seg enkelt løses.

Montasjefeil er en annen feil som dukker opp ofte. De største og mest vanlige feilene er lekkasje av kjølemedie og lekkasje av kondensvann.

Hvordan bestiller jeg en time?

Bestilling skjer via vår digitale plattform som dere finner her.

Hva skjer hvis noen må møte opp?

Hvis vi finner en feil som ikke lar seg enkelt løses uten oppmøte så lager vi en rapport som kan sendes til en tekniker. Da kan teknikeren være forberedt ved første oppmøte og dere slipper å betale for flere oppmøter fordi det trengs deler, spesialverktøy etc. Vi hjelper også med å finne riktig tekniker i nærheten av deg.

Hva koster hjelp fra dere?

Vi tar 500,- eks mva for en videosamtale. Dette gjelder feilsøk og befaringer. Hvis det er snakk om større prosjekter, ta kontakt.

Vi har også avtaler med våre samarbeidspartnere som gir rabatterte priser, hvis det kreves et oppmøte.

Er det viktig med service av varmepumpen?

Ja! En varmepumpe er i prinsippet en stor luftrenser. Det betyr at den filtrerer ut partikler fra luften og skaper et bedre inneklima, men filtrene på varmepumpen er ikke perfekte. De partiklene som ikke blir tatt av filtrene legger seg på registeret og vil over tid tette luftgjennomstrømningen, som igjen vil føre til redusert effekt og lønnsomhet.

Hvis du opplever at varmepumpen ikke fungerer like bra som før så kan det være på tide med en service. Bestill time her.

Utfører dere service?

I prinsippet så gjør vi ikke det, men vi har samarbeidspartnere som vi kan engasjere hvis ønskelig. så finner vi fort ut hva slags hjelp du trenger.

Hvordan tar dere betalt?

Vi har to muligheter for betaling. Forhåndsbetaling med kort eller betaling med faktura etter avtalt time. Ved betaling med kort ved bestilling gir vi 75,- i avslag.

Har dere et telefonnummer vi kan nå dere på?

Nei, det har vi ikke. Alle være teknikere sitter opptatt med kunder og vi har derfor ikke noe nummer for innringere. Vi skulle gjerne hatt det, og det kommer nok i fremtiden.

Sett opp en avtale med oss, så ringer vi deg.